VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE !
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE !

Tout individu fait d’abord partie d’une ethnie avant d’appartenir à un Etat! Nous appartenons à l’ethnie FLAMANDE avant d’être Français !
 
AccueilAccueil  PORTAILPORTAIL  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache
Voir le deal
64.99 €

 

 Mijn Identiteit Binnen EUROPA

Aller en bas 
AuteurMessage
Fille des flandres
Contributeur avancé
Contributeur avancé




Mijn Identiteit Binnen EUROPA Empty
MessageSujet: Mijn Identiteit Binnen EUROPA   Mijn Identiteit Binnen EUROPA EmptyJeu 30 Avr - 15:39

Wij stappen, stappen als herinnering....

Stappen als vrije mensen doorheen de velden aan de Peene en dit in

Stilte alsof we rouwen...

We treuren omdat we reeds zolang gescheiden zijn....

Vandaag stappen we om te tonen dat we onze identiteit niet

prijsgeven.... onze Vlaamse identiteit

Vandaag stappen is geen nostalgische aangelegenheid maar een

grote hoop op meer verbondenheid

Vandaag stappen betekent hoop voor de Vlaamse ziel ondanks het

juk dat men ons laat dragen sinds deze fatale veldslag...

Vandaag stappen is een bevestiging van onze vlaamse identiteit

binnen het Europa der volkeren


De Michiel De Swaen kring zet in voor de verdediging van onze Vlaamse cultuur die word bedreigd in dit landsgedeelte. Verdedigen maar vooral ijveren omwille van onzer taal, de landschappen, onze architectuur, onze gewoonten, onze keuken, kortom onze Vlaamse cultuur in de breedste zin van het woord.....

Dit vraagt om een inzet elke dag opnieuw om VLAADEREN te dienen boven onze politieke en religieuze verschillen. Wij hebben geen boodschap aan meningsverschillen die de onze niet zijn, de inzet is de verdediging van ons VLAANDEREN!

VLAMINGEN EN VRIENDEN VAN FRANS-VLAANDEREN SLUIT AAN BIJ DE MICHIEL DE SWAEN KRING

Aanmelden via: karel.appelmans@telenet.be ou g.baudu@skynet.be ou lieven.michel@wnadoo.fr ou regisdemol@gmail.com
Revenir en haut Aller en bas
 
Mijn Identiteit Binnen EUROPA
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE ! :: Connaître la Flandre et les Flamands :: Rejoignez les Flamands / Keert terug naer de Vlaemingen-
Sauter vers: