VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE !
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE !

Tout individu fait d’abord partie d’une ethnie avant d’appartenir à un Etat! Nous appartenons à l’ethnie FLAMANDE avant d’être Français !
 
AccueilAccueil  PORTAILPORTAIL  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Euro-Rus-nieuws : Kris Roman (Euro-Rus), Brief aan Alexander

Aller en bas 
AuteurMessage
De_Vlaamse
Admin
Admin
De_Vlaamse



Euro-Rus-nieuws : Kris Roman (Euro-Rus), Brief aan Alexander Empty
MessageSujet: Euro-Rus-nieuws : Kris Roman (Euro-Rus), Brief aan Alexander   Euro-Rus-nieuws : Kris Roman (Euro-Rus), Brief aan Alexander EmptyDim 23 Sep - 16:15

Volgende bedenkingen heb ik gemaakt terwijl ik in de gevangenis zat. Daar vindt men tijd om na te denken.

Toen we elkaar voor het eerst ontmoetten, wist ik nog niet heel zeker welke weg ik zou volgen. Ik twijfelde nog een klein beetje over de af te leggen weg, maar zeker niet over het doel. Het was gewoon een kwestie van tijd. Tijd die nodig was om om een weg uit te stippelen. Die weg ligt nu uitgetekend voor mij. Wie naar het computerscherm kijkt, kan het zien : ik besloot om de organisatie “Euro-Rus” te stichten. Want ik wist dat de toekomst van heel Europa afhangt van het Lot van Rusland. Als Rusland valt, dan valt heel Europa. Dan is het (nood)lot van de Indo-Europeaan bezegeld.

Lang geleden was ik, net als alle West-Europese nationalisten, tegen Rusland. De anti-Russische propaganda bij ons was sterk. Ik geloofde ze. Ik moet je zeggen, Alexander, dat ik toen op verschillende vlakken fout over Rusland dacht. Maar ergens ben ik onschuldig. Ik was “jong en onervaren” zoals ze dat bij ons zeggen. Ik geloofde de media die ons vertelde hoe jullie land één groot concentratiekamp was. Ik geloofde dat jullie ons wilden aanvallen om ons allemaal op te sluiten of te vermoorden. We waren bang van jullie en ik was dat ook.

Vandaag weet ik beter, veel beter. Ik weet waarom men ons die propaganda toonde. Hoe meer ik in Rusland ben, bij de gewone Russen, hoe meer ik begrijp waarom de media toen zo tekeer ging en nog steeds tekeer gaat tegen jullie, Russen. Ook vandaag nog spuwt de televisie kilo’s onzin uit over Rusland. “De Russische president is een nazi. Russen zijn allen verkapte racisten en neonazi’s, vreemdelingenhaters, nationalisten, fascisten, … . Russen zijn uiterst gruwelijk en gemeen met die arme Tsjetsjenen. In Kondopoga organiseren Russen pogroms om die arme gekleurde mensen weg te jagen.” (De pers vergeet al te gemakkelijk te zeggen dat er Russen werden vermoord.)
“Anna Politkovskaya is heilig want Poetin-de-nazi heeft haar vermoord. Hetzelfde met Litvinenko. Joesjenko van Oekraïne is een bruistablet geworden omdat de Russen hem hebben vergiftigd. Rusland is een ondemocratisch land. De regering beheerst de media.” Zo gaat het er op ons beeldscherm dagelijks aan toe.

Wanneer ik in Rusland ben, dan stel ik telkens iets anders vast. Inderdaad zijn Russen zeer nationalistisch. Sommigen verkiezen het woord ‘patriottisch’, het blijft voor mij echter gelijk welk woord wordt gebruikt. Ik vind dat Russen nationalistisch zijn op een positieve manier. Jullie kunnen dat vrijuit zijn, want jullie wetgeving laat nog één en ander toe wat bij ons al lang verboden is. Ik ervaar in Rusland een vrijheid die in West-Europa al lang is begraven.

Op 11 september 2001 gebeurde er iets vreselijks in de VS. De Twin Towers in New York stortten in elkaar. Daarop vertelde Bush dat we te maken hadden met terrorisme. Terrorisme uit Irak. Toen de “Amerikanen” Irak, een historische bondgenoot van Rusland, aanvielen en geen massavernietigingswapens vonden, besloten ze om Iran aan te pakken. Op de lijst staan Noord-Korea, China, Syrië, Cuba en … Rusland ! Heel dat “terrorisme”geleuter dient om de massa klaar te maken voor de werelddictatuur. “Voor uw veiligheid bombarderen we alle landen die niet in de pas lopen. Voor uw veiligheid plaatsen we overal camera’s. Voor uw veiligheid krijgt u een chip ingeplant.”

Op 11 september 2007 gebeurde er iets vreselijks in Vlaanderen. Er werd een betoging georganiseerd “tegen de islamisatie van Europa”. De betoging bestond uit twee groepen. De groep rond het Vlaams Belang, die de organisatoren steunde, en de groep rond Nation, die de zaak meer nuanceerde. Ik was daar aanwezig om voor AlterMedia beelden te schieten en interviews af te nemen. Ik bevond me bij de tweede groep. De tweede groep staat trouwens veel meer open voor de ideeën van Euro-Rus.
Persoonlijk vind ik dat de moslims in hun land doen wat ze willen. Het is hun zaak. Eigen volk eerst” geldt voor mijn volk, de Vlamingen, maar geldt voor alle volkeren ter wereld. Vandaar dat ik de multiculturele idee - de idee om alles te vermengen - verwerp. Ik vind enkel dat de extremisten onder de migranten hun ideeën aan ons niet mogen opdringen en dat de overheid hen daarbij niet mag steunen - zoals de onze dat doet. Vandaar dat de betoging twee startplaatsen kende. Ik pleit voor een menselijke maar kordate aanpak van het immigratieprobleem : we zijn allen mensen maar het is in eigen land dat men zich het beste kan ontplooien. Deze idee zou door de overheid moeten gesteund worden. Onze overheden steunen vandaag net het omgekeerde : “Eigen volk laatst” …

De Vlaamse Twin Towers-van-de-vrijheid stortten op dinsdag 11 september 2007 in elkaar. De torens van de vrijheid, dat zijn de onschendbare parlementairen en de journalisten. Vrijheid, dat is het recht om op vreedzame wijze te betogen. Dit afwezig zijn van de vrijheid is op 11 september 2007 in Vlaanderen duidelijk geworden. Die dag werden Vlaamse parlementairen met onschendbaarheid door de politie in politiewagens geslagen. Zij werden door de politie uitgemaakt voor “vuile Vlamingen”. Ook Italiaanse en Franse parlementsleden werden hard aangepakt ! De ordedienst die de Vlamingen arresteerde, bestond uit politieagenten van Waalse (franstalige) en Noord-Afrikaanse origine. Brusselse politieagenten - veelal Vlamingen - arresteerden de franstalige nationalisten. De overheid gebruikt bij ons steeds het trucje om mensen te laten arresteren door agenten van een andere taalgroep. Het is alsof de overheid Letse agenten inzet bij een betoging van Russische nationalisten en Russische agenten inzet bij een betoging van Letse nationalisten. Zo is de overheid er zeker van dat de agenten hard genoeg doorslaan.
Ik moet er voor de volledigheid nog aan toevoegen dat niet alle parlementairen van het Vlaams Belang voor 100% mijn politieke voorkeur wegdragen. Deze partij komt immers op voor de Atlantische as : voor de VS en voor Israël. Regelmatig staan in hun drukwerken artikels tegen Rusland. Ergens willen zij wel een Europees Europa. Zij kiezen enkel de verkeerde partners en maken meer dan eens verkeerde analyses. En toch had ik met ze te doen. Ik vind dat zij ten allen tijde het recht moeten hebben om vrij hun mening te kunnen uiten. De wijze waarop de politie op hun militanten en hun parlementairen insloeg kan voor mij niet. Maar ja, dat zal democratie op zijn westers zijn, zeker ?

De overheid had immers het nieuws laten verspreiden dat de betoging verboden bleef maar ‘getolereerd’ zou zijn. Als gieren omsingelde de politie plots het hele plein waar ik me bevond. Niemand kon ontsnappen. Toen ik een interview afnam van iemand van Nation werd ik plots meegepakt en samen met tientallen anderen tegen een muur gezet. Voor het oog van iedereen en alle perscamera’s werden we afgetast. We hadden niets gedaan. Zelfs nog geen kreet gescandeerd. We waren net aan het verzamelen. Voor het oog van de internationale perscamera’s werden we de politie-deportatiewagen ingeduwd. De handboeien waren gratis. Bij sommigen werden die handboeien zo hard aangespannen, dat handen eerst rode striemen kregen en nadien blauw werden. En voor de rit naar de gevangenis moesten we niet betalen. Die werd ons door de Belgische overheid ook gratis aangeboden.
Ik zag hoe velen, ook oudere mannen en oudere vrouwen, hardhandig werden aangepakt. De politie besloot om sommigen te trakteren op traangas. Je had het moeten zien, die gezwollen rode ogen. Dit alles zonder verwittiging. Indien de politie op voorhand zou gezegd hebben : “Ga weg of we pakken jullie op”, dan zou éénieder nog een kans gekregen hebben om weg te gaan. Maar nee, de politie zei niets. Als dit in Moskou zou gebeuren, dat zou de hele wereld op zijn kop staan. Maar het vond deze keer plaats in democratisch Europa …

Beste Alexander, we hebben iets gemeen. We weten allebei zeer goed hoe de gevangenis er van binnen uitziet. Gelukkig niet zoals verschillende anderen, die er zitten omdat ze gestolen, geplunderd of gemoord hebben. Wij hebben daar gezeten omdat we strijden voor ons volk. Omdat de overheid ons - terecht - als concurrenten beschouwt in de strijd om de harten en de liefde van ons volk. Ons volk, dat is onze geliefde. (En nu hoop ik dat jouw en mijn echtgenote niet jaloers worden!) De West-Europese overheden strijden om de harten van het volk om ze beter te kunnen bedriegen. Wij strijden om de harten van onze volkeren omdat we ons volk oprecht liefhebben. Het volk heeft recht op de waarheid en wij willen hen dat geven.
We zijn niet de eersten die omwille van de strijd voor een rechtvaardige zaak in de gevangenis worden geworpen. We zijn niet de laatsten.

Ik zat aldus in de gevangenis omdat de vrijmetselaar-burgemeester van de stad Brussel alles wat nationalistisch is haat. Hij speelt onder één hoedje met de extremisten in zijn stad. Extremisten van niet-Europese origine. Zij hebben een Belgische pas. Ze zijn in aantal met meer dan de autochtonen. Ja, in Brussel wonen meer immigranten dan autochtonen. In de Brusselse gemeenteraden en in het Brussels parlement zetelen meer vreemdelingen met een Belgische pas dan autochtonen. De burgemeester wil dat de migranten voor hem stemmen. Het grootkapitaal vindt vreemdelingen ook leuke jongens want zij wonen, eten, drinken en verbruiken. En, ze werken aan een veel goedkopere prijs dan de autochtonen.

Freddy Thielemans, de burgemeester, die fysisch zeer dicht bij de wrattenzwijn staat, heeft zo dom gedaan, dat de hele internationale pers over hem schrijft. En niet in de positieve zin. Ik ben er zeker van dat hij het op TV gezien heeft, want hij gaf zijn hoofdcommissaris opdracht om ons voor de volle 12 uren vast te houden. Bij ons laat de wet aan de politie toe iemand zonder reden voor maximum 12 uren aan te houden. Meestal worden betogers na 8 uren vrij gelaten. Ik voelde aan dat het deze keer voor de volle 12 uren zou zijn.
We werden iets vroeger vrij gelaten omdat een advocaat op onze rechten stond. Indien we nog langer vast zouden gehouden worden, dan moest de politie ons allen “een goede en degelijke maaltijd” geven, wat de wet voorschrijft. Ik denk dat hun budget dan in het rood zou komen. Ze wilden ons geen eten geven waarna we dan na vele uren toch werden vrij gelaten.

Zelf heb ik ietsje meer “geluk” gehad dan anderen. Ik mocht mijn kleren aanhouden. Sommigen moesten zich helemaal uitkleden, kettinkjes, oorbellen en piercings uitdoen. Vanuit sommige cellen kon men de naakte personen zien. Dit is psychologische intimidatie ! Dit is Westerse democratie !
Gedurende al die tijd kregen we amper iets te drinken. In mijn cel, zo’n 2 meter op 4 meter, zaten 11 personen. Met zijn elven kregen we … twee kleine flesjes water en een wafeltje. We moesten om beurten van plaats ruilen om te gaan zitten !

De situatie was zou beklemmend dat een oudere man met een lichte hartaanval afgevoerd werd. Ik heb dit alles kunnen filmen.

Een Vlaams-nationalistische lotgenoot vroeg aan een agent of hij mocht gaan plassen. De agent vroeg in het Frans: “Welke taal spreek jij ?” Hij antwoordde : “Nederlands”. De agent antwoordde hierop in een raar soort Frans: “Ik versta geen Nederlands” en liet de gevangene opgesloten. De agent was van Noord-Afrikaanse origine …

Beste Alexander, ik hoop dat jij en alle Russische nationalisten zeer goed beseffen waar “democratie” in West-Europa voor staat. “Democratie” is bij ons zoals het monster van Loch Ness : iedereen spreekt erover maar niemand heeft het ooit gezien. De Europese Unie is een totalitaire staat die continue tegen de belangen van de autochtonen volkeren handelt. Ik spreek van de Europese Sovjetunie. Eigenlijk klopt dit niet helemaal : in de Sovjetunie was er op elk ogenblik in de geschiedenis meer vrijheid dan in de EU vandaag.

De idee dat Rusland misschien ooit zo dictatoriaal wordt als de EU, maakt me soms bang. De idee dat Rusland misschien ooit zo multicultureel wordt als de EU, schrikt me af. Ik hoop dat deze gedachte is als een nachtmerrie : het is maar een nare droom. Bij het opstaan is deze weg.

Beste Alexander. Vertel aan de Russen hoe goed ze het hebben vergeleken met ons. Alle Russen moeten weten dat Rusland een lichtbaken is in deze duistere tijden.
Russen, wees fier op jullie land ! Jullie zijn de hoop voor de wanhopigen ! Russen, ik vertrouw erop dat jullie rebelse Slavische ziel zich nooit zal overgeven !
Niemand heeft Rusland ooit kunnen bezetten. Niemand zal Rusland ooit kunnen bezetten ! De Russische vlakten zullen dienen als kerkhof voor zij die Rusland willen vermoorden.

De Orken hebben het westen van Europa vernietigd. De laatste paar strijders en anonieme koningen vechten tegen een overmacht aan legers van Duistere Krachten. We houden er rekening mee dat we niet lang meer zullen standhouden. In Europa zijn Sauron en Sauruman aan de winnende hand. Bijna bezitten ze alle Ringen.
In Rusland bevindt zich een leger van Elfen. Deze Elfen geven ons hoop, moed en kracht. Deze Elfen zijn onze laatste hoop.

Europa, dat is dictatuur.
Rusland, dat is vrijheid.

Heil Rusland, God met jou !

Kris Roman
Woordvoerder Euro-Rus
hts://eurorus.altermedia.info/
krisroman@hotmail.com
Revenir en haut Aller en bas
 
Euro-Rus-nieuws : Kris Roman (Euro-Rus), Brief aan Alexander
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
VLAANDEREN ONS VADERLAND ! FLANDRE NOTRE PATRIE ! :: Ce qui se passe en Flandre :: Les nouvelles en Flamand / De nieuws in vlaemsch-
Sauter vers: